Kundeservice

WebForm kundeservice

Vores kundeservice opdaterer uden beregning din hosted hjemmeside eller webshop - send blot tekst og billeder til os, og vi sætter det under normale forudsætninger på din hjemmeside inden for 24 timer. 

Telefon: 3810 3954

Support: support@webform.dk

Åbningstider:
Mandag-fredag: 10:00-17:00
Lørdag-søndag: Lukket

Ofte stillede spørgsmål

Nedenfor kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål, så du også kan finde hjælp uden for vores åbningstid.

Kundeservice

Hvordan bestiller jeg?

Du kan enten bestille via kontaktformularen på produktes hjemmeside eller på kontaktsiden.

Du kan også ringe til kundeservice på telefon 3810 3954.

Hvordan opdaterer jeg min hjemmeside?

Når du har rettelser til din hjemmeside, kan du sende disse (billeder, tekster og logoer) til support@webform.dk eller ringe til vores kundeservice på tlf. 3810 3954. 

Du kan også selv opdatere din hjemmeside via admin modulet. Log på ved at skrive din webadresse efterfulgt af /admin, og skriv koden, som du har modtaget.

Hvordan opsiger jeg min hjemmeside?

Du skal sende opsigelsen skriftligt enten i en e-mail eller med et anbefalet brev. Du kan sende opsigelsen på e-mail: support@webform.dk 

Hvis du sender opsigelsen anbefalet med Post Danmark, skal du benytte følgende adresse:

WebForm
Att: Finn Løvenkrands 
Gudenåvej 31, St. Th.
2720 Vanløse

Læs mere i vores forretningsbetingelser.

Hosted CMS hjemmeside

Kan jeg bruge mit eget domænenavn?

Hvis du allerede har fået et domænenavn registreret hos en anden udbyder, kan du få det flyttet til en hosted CMS hjemmeside eller webshop hos WebForm.

Du skal bare gøre opmærksom på at du allerede har et domænenavn, du vil benytte, når du foretager din bestilling.

Hosted webshop

Kan jeg bruge mit eget domænenavn?

Hvis du allerede har fået et domænenavn registreret hos en anden udbyder, kan du få det flyttet til en hosted CMS hjemmeside eller webshop hos WebForm.

Du skal bare gøre opmærksom på at du allerede har et domænenavn, du vil benytte, når du foretager din bestilling.

Mail

Kan jeg få ekstra email adresser?
Ja, send en email til support@webform.dk og vi opretter de ekstra email adresser du ønsker.
Jeg kan ikke sende og/eller modtage e-mail?

Tjek først, at din internetforbindelse er i orden. Hvis du f.eks. ikke kan gå ind på nogen hjemmesider, skal du kontakte din internetudbyder. Hvis du kan åbne hjemmesider, men stadig ikke kan sende og modtage e-mail, kan du se den korrekte mail-indstilling nedenfor, og undersøge følgende:

  • Brugernavn (skal være din e-mail-adresse)
  • Adgangskode (prøv at skrive det igen)
  • POP3-serveren (indgående server) - her skal der stå mail.ditdomæne.dk, port 110
  • SMTP-serveren (udgående server) - her skal der stå mail.ditdomæne.dk
  • Tjek, at der er krydset af i "Serveren til udgående post (SMTP) kræver godkendelse", og at den bruger samme indstillinger som serveren til indgående post
  • Tjek portnummer til udgående server (SMTP). Står den til 587?

Hvis mailen stadig ikke fungerer, kontakt kundeservice på support@webform.dk.

Hvordan sletter jeg en IMAP-meddelelse?

En slettet IMAP-meddelelse bliver ikke fjernet fra meddelelseslisten, når du klikker på Slet. Den vises i stedet for på meddelelseslisten med en gennemstregning, der angiver, at den er markeret til sletning. Hvis du vil fjerne meddelelser, der er markeret til sletning, permanent fra computeren, skal du klikke på menuen Rediger og derefter klikke på Fjern slettede meddelelser.